OfferteBij Evanthia staan we voor je klaar
Verder winkelen
  • Altijd binnen 1 werkdag reactie
  • Offerteaanvraag is altijd vrijblijvend en onder voorbehoud van beschikbaarheid
  • Evanthia heeft veel ervaring met wereldwijde distributie
Offerte

Persbericht: Dion Kaman Financieel Directeur bij Evanthia

31 augustus 2022 - Monster, NL

Per 1 september 2022 treedt Dion Kaman in dienst als Financieel Directeur bij Evanthia. Samen met directie en managementteam gaat hij dagelijks leidinggeven binnen het veredelings- en vermeerderingsbedrijf om verdere optimalisering en groei te realiseren.

Dion Kaman brengt een rijke financiële ervaring mee naar Evanthia. De afgelopen jaren is hij werkzaam geweest in diverse financiële functies binnen de logistieke sector en het bankwezen. Door de sterke groei van Evanthia in de afgelopen jaren heeft het Westlandse bedrijf behoefte aan uitbreiding van het management op het gebied van Finance. Dion Kaman zal verantwoordelijk zijn voor strategievorming bij financieel gerelateerde, bedrijfseconomische en operationele vraagstukken en de uitrol hiervan.

Evanthia is in 9 jaar tijd uitgegroeid tot een internationale speler in de sierteelt, met een sterke focus op het ontwikkelen van nieuwe, onderscheidende rassen en het opzetten van hechte samenwerkingen door de sierteeltketen heen. Evanthia handelt, naast sterke eigen genetica, ook in een uitgekiende selectie van genetica van derden. Zo biedt het bedrijf een zeer breed assortiment snijbloemen, tropische planten en pot- en perkplanten. Evanthia levert zaden én jonge planten uit zaad en weefselkweek aan telers wereldwijd, voor de beste start van een commerciële teelt.