- Altijd binnen 1 werkdag reactie
- Offerteaanvraag is altijd vrijblijvend en onder voorbehoud van beschikbaarheid
- Evanthia heeft veel ervaring met wereldwijde distributie
PERSBERICHT: Succesvolle verkoopactie potzonnebloemen levert €7.800 op voor Nationale Vereniging de Zonnebloem
In een bijzondere samenwerking tussen Westlands veredelingsbedrijf Evanthia, Intratuin Nederland en Nationale Vereniging de Zonnebloem, is tijdens een speciale verkoopactieweek in juli een prachtig bedrag van € 7.800 opgehaald voor de Zonnebloem. De actieweek werd feestelijk ingeluid bij Intratuin Breda door John de Bever, ambassadeur van de Zonnebloem. Sunsation® potzonnebloemen van Kwekerij C.M. Kester werden in actieverpakking verkocht bij de vestigingen van Intratuin, waarbij per verkochte zonnebloem € 1 werd gedoneerd aan het goede doel. Klanten werden aangemoedigd om iemand met de potzonnebloem letterlijk in het zonnetje te zetten, wat zorgde voor veel blije gezichten en warme gebaren.
De actie werd feestelijk afgesloten op vrijdag 13 september met de overhandiging van een cheque aan Nationale Vereniging de Zonnebloem. De cheque werd in ontvangst genomen door Marc Damen, directeur van de Zonnebloem, namens wie hij alle klanten van Intratuin en alle betrokkenen hartelijk bedankte voor hun inzet en steun. De uitreiking vond plaats bij Intratuin Vleuterweijde, waar Peter Paul Kleinbussink namens Intratuin en Louis Kester namens Evanthia hun enthousiasme uitten over het succes van de actie en alvast uitkeken naar toekomstige samenwerkingen om nog meer mensen in het zonnetje te zetten. De opbrengst van de actie met de Sunsation® potzonnebloemen draagt bij aan het belangrijke werk van de Zonnebloem, waar dagelijks honderden vrijwilligers zich inzetten voor mensen met een lichamelijke beperking. Dankzij deze bijdrage kunnen er nog meer activiteiten worden georganiseerd om deze mensen een waardevolle tijd te bezorgen, met persoonlijke aandacht en betrokkenheid.
De samenwerking tussen Evanthia, Intratuin en de Zonnebloem werd niet alleen gekenmerkt door het ophalen van een mooi geldbedrag, maar vooral door de persoonlijke gebaren die door klanten werden gemaakt. “We zijn trots op de geweldige steun die we hebben ontvangen van onze klanten,” aldus Peter Paul Kleinbussink van Intratuin Vleuterweijde. “Met een simpele aankoop hebben zoveel mensen niet alleen hun huis of een dierbare opgevrolijkt, maar ook een wezenlijk verschil gemaakt voor de Zonnebloem en haar vrijwilligers.” Louis Kester, namens Evanthia, voegde daaraan toe: “De zonnebloem staat symbool voor zonneschijn en positiviteit. Het is prachtig om te zien hoe dit initiatief heeft bijgedragen aan het verspreiden van deze boodschap.” De Zonnebloem bedankt alle betrokkenen voor hun inzet en kijkt uit naar toekomstige samenwerkingen om nog meer mensen in het zonnetje te zetten.